שאלה לד"ר נועה - גלי חום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סיימתי טיפולים כימותרפיים באדראמיצין וב-c.m.f. אני בת 50 .ובעוד כשבועיים אתחיל בסדרת הקרנות במשך 6 שבועות. כתוצאה מהטיפול הופסק המחזור. ואני סובלת מגלי חום והזעת יתר במשך כל היום ובעיקר בשעות הלילה עד כדי כך שאני ישנה 2-3 שעות בממוצע. ובבוקר אני עייפה עצבנית ופשוט מותשת. אני אשה עובדת במשרה מלאה. הרופאה האונקולוגית שמטפלת בי יעצה לי לקחת כדורי שינה, ניסיתי וזה לא מונע את הרציפות של השינה ואת גלי החום. שאלתי , האם בכל זאת ישנה תרופה אפילו טבעונית שאותה אוכל לקחת ? האם רופא נשים יוכל לעזור לי? אודה על תשובתך.
יש בהחלט אפשרויות שונות להקלה. איני יכולה להמליץ על טיפול תרופתי ספציפי דרך הפורום, חסרים לי גם פרטים לגבי מצב הקולטנים שלך. דברי שוב עם הרופא המטפל, כדור שינה אינו תשובה מספקת.