בדיקה גנטית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת דודתו של אבי חלתה בסרטן שד. האם עלי להבדק מבחינת נטיה תורשתית ללקות גם ואם כן, איזו בדיקה יש לבצע? יש לציין שלא היו מקרים נוספים במשפחה המורחבת של אבי, על אף גודלה.
לקריאה נוספת והעמקה
נינה יקרה, מידע מפורט על הנושא וכן מידע על ביצוע הבדיקות תוכלי למצוא באתר האינטרנט של "אחת מתשע" בכתובת www.onein9.org.il במדור מידע\מידע רפואי ("סרטן שד תורשתי" ) ובמדור "מידע מארגונים ומוסדות, ("בדיקות גנטיות"). בהצלחה ושנה טובה.
נינה שלום, את לא צריכה לעבור בדיקה גנטית. מומלץ מעקב שגרתי במרפאת השד, את לא נמצאת בקבוצת סיכון. שנה טובה,
תודה רבה ושנה טובה גם לכם