שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר נועה שלום לפני כ7 חודשים סיימתי טיפולים ומאז אני לוקחת טמוקסיפן יש לי כאב בגב (לא בעמוד שדרה) תחתון שהיה מאז ומתמיד למשל בזמן ההריון לפני שנים או לקראת קבלת מחזור והיה נעלם עם קבלת מחזור היום יש לי רירית רחם עבה מאוד אני אמורה לעבור גרידה בימים הקרובים אני חושבת שאולי הכאב נובע מרירית העבה יתכן? עברתי בדיקת רירית שיצאה תקינה ובדיקת CA-125 שגם יצאה תקינה מה דעתך? תודה מירב
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שכאבי הגב נובעים מרירית מעובה. כדאי לבצע ברור מכוון לכאבי גב לפי יעוץ אונקולוגי או אורטופדי בעזרת צילומים או מיפוי.