חלב סויה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נדב ! בהמשך לנושא הסויה כתחליף ללקיחת הורמונים אני מבקשת לדעת מה יחשב כ"הרבה" בשתיית חלב סויה ! כוס או 2 ליום זה "הרבה"? אודה לשתובתך דנית
דנית שלום, כוס חלב סויה איננה נחשבת כמות גדולה. אני שוב ממליץ לפנות לייעוץ מקצועי לגבי שאלות אישיות ספציפיות. בברכה, נדב
הלו דנית, אם יש באפשרותך להשתמש במוצרי סויה שעברו התססה - FERMENTATION בתהליך יצורם כמו טמפה, מיסו, רוטב תמרי ונטו, או חלב סויה שעבר התססה (לא בטוח שנמצא בארץ)זה עדיף. כמו כן סוג נוסף של פיטואסטרוגנים הם הליגננים והם נמצאים בזרעוני פשתן (עדיפות לאורגניים כמובן) אני מצרף קישור: http://www.mercola.com/2001/feb/10/breast_cancer_soy.htm באשר ל-איסופלאבונים מסויה הנחשבים לאסטרוגן מוחלש, הדעות חלוקות אם הם מונעים או מעודדים סרטן שד. יש מחקרים שונים התומכים בכל תזה.