ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני חצי שנה עברתי כריתתת שד מלאה+ שיחזור מהגב + הוצאת שתי בלוטות שוער. ללא צורך בטיפול כימוטרפי או הקרנות. התחלתי בטיפול בטמוקסיפן ולאחר כחודשיים חודשים עברתי לטיפול בארימידקס. מזה כחודשיים אני סובלת מכאבי שרירים ומפרקים - האם לאחר משתי התרופות הללו יש תופעות לואי כאלו. יש לציין כי במקביל התחלתי גם לשחות 20 דקות מידי יום. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ארימידקס אכן יכול לגרום לכאבי שרירים ופרקים אצל חלק מהמטופלות. כדאי לדבר עם הרופא המטפל שלך
גם אני מטופלת בארימידקס ולטענת הרופאים אין קשר .