בעקבות הטיפול הכימי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות הטיפול הכימותרפי שקיבלתי ביום ד' האחרון, יש לי כאבי בטן, חולשה ובהליכה רגילה יש לי סחרחורות עד כדי שרואה שחור וכמעט מתעלפת. זה אמור להיות ככה? עשיתי הבוקר בדיקת דם לאיבחון הנזק. האם הקטע של כדוריות דם לבנות ברמה נמוכה יכולה להיות הסיבה? או רמת המוגלובין נמוכה היא שאחראית לחולשה שלי?
שלום רעות, כל אחת היא אינדיבידואל, ולכן כל מטופל מגיב אחרת לטיפול, לא ציינת איזה טיפול כימותרפי את מקבלת איזה תרופות כלולות בטיפול. בהחלט המוגלובין נמוך יוצר חולשה והרגשה של סחרחורת. עריכת בדיקות דם היא דרך נכונה לבדוק האם ספירת הדם נמוכה , ולאחר התשובות ניתן לראות כיצד ניתן להקל עלייך. חיזקי ואימצי, צוות אחת מתשע