שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר אילן שלום אני בת 44 קיבלתי שלושה זריקות זלודס שאחרונה היתה לפני 5 חודשים מתי להערכתך השחלות יתחלו לתפקד חזרה? והשפעת הזלודקס תעבור(אני מקווה שזה לא יקרה) כול זה עקב גידול בשד ולקיחת טמוקסיפן תודה רותם
לרותם תודה עבור שאלתך חזרת תפקוד השחלות תלוייה בכושר הפעילות שהלן. כושר פעילות השחלות תלוייה בגילך ובפוטנציאל שהיה לשחלות שלך לפני קבלת הזריקות. כמו כן זה תלוי גם באם קיבלת כמוטרפיה. לכן אינני יכול לתת תשובה מדוייקת. צכל מקום, גם באם אין לך עדיין מחזורים השחלות יכולות כברלעבוד אפילו בצורה חלקית. לכן ממןלץ לבצע בדיקות של FSH , LH ואסטרדיול כל חודש ולעקוב אחר רמת ההורמונים. בברכה פרופסור אילן כהן