איזה טיפול???
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הובחנתי בסרטן שד Stage 1 ,Node-Negative ועברתי Lumpectomy and Sentinal Node Excision.הומלצתי לעבור טיפול של הקרנות ולאחר מכן האונקולוגית הציעה לי שתי אופציות: 1. CMF (כימותרפיה) + TAMOXIFEN או 2.זריקות להפסקת מחזור(TAMOXIFEN+(ZOLADEX אני בת 49, באמצע מנופוז, והסרטן היה ER ו-PR +++. איך אני יכולה להחליט מה נכון לעשות?
לזלי שלום, שני הטיפולים מקובלים, ההחלטה איזה טיפול מתאים לך היא ביד הרופא המטפל. יש יתרונות וחסרונות לכל אופציה וכן שוני מסוים ביעילות. פרוט נרחב יותר תלוי בעוד פרטים לגבי הטיפול. אני מציעה לך לפנות שוב לאונקולוגית שלך לשיחה חוזרת, ןהחלטה משותפת