דליפת שתן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר בן ברוך, אני בת 46, 5 חדשים לאחר כריתת שד והוצאת 14 בלוטות לימפה. כרגע מקבלת טיפול כימוטרפי . C.M.F. ונמצאת לפני הקורס החמישי. אני סובלת לאחרונה משתי תופעות חדשות המדאיגות אותי: 1. מזה כמה ימים יש לי דליפת שתן במשך כל היום. זה לא בריחת שתן במאמץ, אלא טפטוף קבוע שאינו מורגש ואינו ניתן לשליטה באופן מוחלט. האם זו תופעת לואי לטיפול, או תופעת גיל המעבר? (איני מקבלת מחזור מזה 3 חדשים.) איך ניתן לטפל? 2. מזה שבועיים יש לי כאבים ונפיחות קלה ביד, בצד הניתוח. אני מבצעת תרגילים בבית, ומשתדלת להרים את היד בזמן מנוחה, אך דבר אינו עוזר. בבדיקת U.S. נשללה פקקת. מה עלי לעשות? תודה, ציפי
לציפי שלום, יש לשלול דלקת בדרכי השתן, ואם זה נשלל לפנות לברור אורולוגי בנוגע ליד, יש לשלול זיהום, אם זה נשלל מומלץ טיפול פיזיוטרפי מכוון לבצקת אחרי כריתת בלוטות בברכה ד"ר בן-ברוך