לדר' דין עד-אל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני כחצי שנה לאחר ניתוח כריתה + שחזור ועתה אני לפני ניתוח לשחזור פטמה. הפלסטיקאי אמר שיבצע גם הנמכת הקפל התת-שדי. שאלותי הן: מה משמעות הנמכת הקפל התת-שדי, מה מידת הכאבים ומהו משך ההחלמה. תודה, אפרת
לאפרת שלום, באם הקפל התת שדי של השד המשוחזר לא שוה בגובהו לשד השני, יש אפשרות בניתוח על ידי פתיחת הרקמה,מתוך חלל התותבת בדרך כלל, להנמיך או להגביה את הקפל. בהצלחה ד"ר דין עד-אל
תודה על תשובתך. האם פעולה זו מצריכה חיתוך מתחת לשד? האם נותרת צלקת והיכן? האם משמעות הניתוח היא "משיכת" עור מתחת השד לטובת השד עצמו? מה משך ההחלמה? האם ניתוח להרמת השד הבריא לא מספיק? ובנוסף - כיצד מתבצע שחזור פטמה? האם זה כרוך בחיתוך / תפירה? אפרת