שאלה לדר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה שלום אשתי מקבלת טמוקסיפן לאחר כימו (קרוב לארבעה חודשים) בת 43 בלי מחזור עקב הכימו רצפטורים להורמונים חיוביים גבוהה מאוד %PR90 % ER 80 נראה שהיא לא מסתדרת עם הטמוקסיפן בגלל פריחות בעור האם יש כדור אחר באותה יעלות כמו הטמוקסיפן להחלפה? כמובן שאני אתייעץ עם אונקולוג אבל מאוד חשוב לי לשמוע את דעתך תודה רבה על העזרה לי ולכולן יוסי
ליוסי שלום, האם הפריחה היא עקב טמוקסיפן? אובחנתם על ידי רופא עור? יש מספר סוגים של טמוקסיפן, האם ניסו לשנות את סוג הטמוקסיפן (בית חרושת שונה). באם אשתך אכן בבלות לפי ערכי הורמונים בדם ניתן לנסות ארימידקס או פמרה, הם לא בסל הבריאות לטיפול משלים אך אם יש אי סבילות לטמוקסיפן בדרך כלל אין בעיה לקבל אישור בברכה ד"ר בן-ברוך