תופעות גיל המעבר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 48,אחרי נתוח למפקטומי בשני השדיים. היה לי מחזור סדיר , אך אחרי הטיפול הכימותרפי ה-4 (cmf) הפסיק המחזור והתחילו גלי חום . יש לי עוד 2 טיפולים לעבור ואח"כ הקרנות וטיפול הורמונלי. שאלתי האם ניתן לקחת תרופה כלשהי שתקל על גלי החום ושאר התופעות (בזמן הטיפול ואחריו במידה והתופעות ימשיכו?)? בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
לאורנה למניעת או להקלת גלי החם את יכולה להשתמש בכדורי קלוניריט פעמיים ביום או בכדור אחד של פרוזק ליום. תכשירים אלו אינם הורמונים והוכחו כיעילים אצל נשים רבות במצבך. אני תקווה שהטיפול שהצעתי אכן יועיל לך. בברכה פרופסור אילן כהן