סרטן השד - לפני ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נתגלה אצל חמותי סרטן השד דרגה 2-3 עברה טיפול כימוטרפי ואמורה להיות מנותחת בקרוב כרגע מתלבטת האם לעשות את השיחזור כבר בניתוח הנוכחי ובמידה ואכן כך תעשה האם ניתן לעבור הקרנות לאחר השיחזור א. האם למישהי נסיון ותוכל לשתף אותנו? ב. היכן ניתן לקרוא מאמרים בנושא? אודה על תשובתכן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, לעמותת אחת מתשע יש אתר שכתובתו www.onein9.org.il באתר זה יש מידע על שחזור שד. באתר בדף הבית בצד שמאל ליחצי על מידע , בדף שיפתח ליחצי על מידע רפואי ובתוך דף המידע הרפואי יש פרק על ניתוחים, בפרק זה יש סעיף על שיחזור שד. בברכה, צוות אחת מתשע