ציסטות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 34 ולא עברתי הריונות עדיין, יש לי כאבים חזקים בחזה,(בלי קשר למחזור החודשי) נשלחתי לצילום ונמצאו ציסטות, מאחר שיש לנו היסטוריה משפחתית של סרטן השד (דודתי עברה כריתה) אני מאוד חוששת. הרופא שלי ממליץ לי לעבור צילום כל חצי שנה.
שלום אפרת, חששותייך מובנות , ראשית לרוב הנשים יש ציסטות בחזה , אך כמובן הדרך שבחרת להיבדק היא הדרך הנכונה , ההמלצה הטובה ביותר היא להיבדק על ידי כירורג שד או מרפאת שד בקופת החולים אליה את שייכת ,ובהתאם לבדיקה של רופא מוסמך לערוך את הבדיקות באם הוא ימצא לנכון לשלוח אותך,ובנוסף לערוך בדיקת שד עצמית . בברכה, צוות אחת מתשע