טיפולי סרטן השד ופריון - המון שאלות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מעט מבולבלת אחרי טיפול הורמונלי 2 שנים זולדקס, 5 שנים טמוקסי - עדיין מקבלת מהן אפשרויות הריון האם יש סכנה לביציות עקב הטיפולים השונים ואיזה טיפול מפריע למה ומה הן ההשפעות של טיפול כימו על הבציות והיכולת להריון (בשביל חברה) מדוע נאמר לי שיש נשים המקפיאות בציות לפני הטיפול
שלום כלנית, לעמותת אחת מתשע יש אתר שכתובתו www.onein9.org.il באתר זה בצד שמאל של עמוד הבית בתוכן לחצי על מידע , בתוך המידע יש חלוקה לחצי על על מידע רפואי, במסך זה יש פרק סרטן השד בהקשרים מיוחדים , ובתוך פרק זה יש סעיף - פריון והטיפול בסרטן השד. כאן תוכלי לקבל מידע ותשובות לשאלותייך. אנו תקווה שמידע זה יעזור לך ובאם תהיינה לך שאלות נוספות נשמח לעמוד לרשותך. בברכה, צוות אחת מתשע