סרטן השד ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במשך כשבוע יש לי כאבים ומעט נפיחות בזרוע עליונה L מקרינים לשד לכתף ולגב, אינני מרגישה גוש ומאחר ויש היסטוריה של סרטן השד במשפחה הופנתי ל US שדיים ובו אין שום ממצא. האם עליי להמשיך בדיקות לסרטן השד או לבצע ברור לכיוון אחר?
לקריאה נוספת והעמקה
אם דעתך לא נחה, כדאי שתמשיכי לבירור נוסף או לממוגרפיה. רוב הסיכוי שזה סתם שריר תפוס או דלקת או משהו, אבל כדאי לבדוק בכל מקרה.
שלום לך לא ציינת מה גילך אך אני שהוא צעיר מאחר והופנית לסונוגרפיה ולא לממוגרפיה. הייתי ממשיך בירורים, בדיקה אצל כירורג שד, יעוץ אורטופדי , אקג ,צילום חזה. בברכה דר זילברמן