הרצפטין - לדר' בן-ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת אילו בדיקות יש לבצע על-מנת לדעת אם טפול בהרצפטין מתאים? האם ניתן לבצע את הבדיקה גם מספר חודשים לאחר הסרת הגידול? האם טיפול זה הינו מתאים גם לסרטן-שד ללא גרורות ועדיף על-פני טמוקסיפן? מהן תופעות הלוואי שלו? אשמח לקבל מידע בנושא. תודה אפרת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת, לעמותת אחת מתשע יש אתר שכתובתו www.onein9.org.il באתר זה יש פרק על מידע בתוך הפרק על מידע יש פרק על מידע רפואי, בפרק על מידע רפואי , יש פרק על טיפולים ביולוגים , בתוך פרק זה יש סעיף על תרופת ההרצפטין . המידע הוא מקיף ויענה על רוב שאלותייך. בברכה, צוות אחת מתשע