לניצה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לניצה התיעצתי עם כירור פלטיקאי והוא נתן לי אפשרות בחירה ימית
ימית היקרה, ההחלטה לגבי ביצוע השחזור ובאיזו שיטה היא בסופו של דבר החלטה מאד אישית שלך. את הולכת בדרך הנכונה של איסוף המידע - בין אם מרופאים ובין אם ממידע כתוב ומחוויות אישיות של נשים אחרות. אך לאחר השלב הזה יהיה עליך לעשות "חשבון נפש", למנות את היתרונות והחסרונות של עצם ביצוע השחזור ושל כל אחת מהשיטות, ואז לקבל את ההחלטה שהיא אישית ביותר ושלך בלבד. אף אחד לא יכול להרגיש במקומך ואף אחד לא יחיה עם התוצאות במקומך. זכרי שניתן לבצע שחזור שד בכל זמן ואין כל בהילות לעשות זאת כרגע. אם אינך שלמה עם ההחלטה אולי עדיף לחכות. את מוזמנת גם לשוחח עם מתנדבות "שהיו שם" ויכולות לחלוק איתך את חוויותיהן. ה"קו החם" של עמותת אחת מתשע פועל בימים א' - ה' בין השעות 30 . 21 - 30 . 15 , ומספרו 1800363400 . בהצלחה בכל שתבחרי !