חיסון ביד בצד המנותח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נותחתי בכריתה חלקית והוצאת חלק מבלוטות הלימפה בצד שמאל לפני 8 חדשים . אתמול קיבלתי חיסון נגד שפעת, ומתוך שכחה נעשה החיסון ביד שמאל-בצד המנותח. בב"יח נאמר לי שאסור לי שיש "לפנק " יד זאת. ברצוני לדעת מהן ההשלכות ומה עלי לעשות. המקום קצת אדום ומעט נפוח.
לקריאה נוספת והעמקה
לנילי שלום, תגובה של אודם ונפיחות קלה באזור חיסון שפעת היא נורמלית. יש לשים לב שלא מתפתח זיהום מקומי - אודם נרחב מאד, חום סיסטמי, כאבים. הסיכוי לכך הוא מזערי. אין מקום לדאגה יתרה, רק תשומת לב. בברכה ד"ר בן-ברוך