שאלה לדר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול על טיפול כימוטרפי הנקרא קרבופלטין מה הם תופעות הלוואי.
לקריאה נוספת והעמקה
לגיורא שלום, לקרבופלטין כתרופה בודדת אין הרבה תופעות לואי אם הוא ניתן במנון מתאים. יש לתת קרבופלטין בהתאם לתפקוד כליתי. קרבופלטין אינו גורם לבחילות או הקאות בדרך כלל , אם יש בחילות הן מתונות. וכן אינו גורם לנשירת שיער. יכול לגרום לירידה בספירת דם ביחוד טרומבוציטים, פגיעה בקצות העצבים מסוג נימול בכפות ידים ורגליים. לעיתים נדירות תגובה אלרגית בזמן מתן התרופה. כל הנ"ל אם התרופה ניתנת כתרופה בודדת. בברכה ד"ר בן-ברוך