טיפולי שיניים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 10 שנים עברתי כמה אירועים אונקולוגים. 1. כריתת שד. 2. מלנומה. 3. כריתת כליה עקב גידול ממאיר. עליי לעבור שיקום פה הכרוך בצילומים רבים. שאלתי היא: האם הצילומים לא יזיקו לי בהתחשב בהסטוריה הרפואית שלי?
לקריאה נוספת והעמקה
נורית שלום, אין כל מניעה שתעברי טיפולי שיקום פה עם כל הנדרש מבחינה איבחונית והערכתית קודם לטיפול עצמו. באם קיבלת טיפולים כלשהם למי מהגידולים וזאת לפני 10 שנים לאחרונה אין גם צורך בנטילת אנטיביוטיקה כמניעה לתגובה זיהומית לפני ובמשך הטיפול. בהצלחה-ד"ר רון אילן