ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם בעקבות הביופציה עצמה יש לחשש לפיזור תאים סרטניים ליד האיזור הנגוע ואל הבלוטות. תוך כמה זמן מביצוע הביופציה ומקבלת תשובה חיובית רצוי לערוך את הניתוח להוצאת הגוש הנגוע. האם תקופה של שלשה שבועות מאז הביופציה נראה לך סביר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום כרמלה, כדאי להוציא את הגוש ולבדוק את מהותו כמה שיותר מהר ריקי
כרמלה שלום, אין כל עידות מוכחת כי בצוע של ביופסית מחט עלול להביא לפיזור של תאים סרטניים. תשובה מתקבלת אחרי מספר ימים - תלוי ב"גורמים המקומיים". החלטה על ניתוח לאחר 3 שבועות בהחלט סבירה. בברכה,