התייעצות חוזרת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשיים פניתי אליכם בקשר לגוש שנמוש מתחת לצלקת ניתוחית. בינתיים הופניתי ע"י הכירורג ל mri שד שלא הראה שום תהליך. האם אני יכולה להיות רגועה כעת למרות הממצא המישושי (ניתן לחוש את הגוש במישוש באופן ברור) או שעלי להעדיף את הוצאתו כפי שהומלץ לי על ידי מומחה שלכם , לציין כי יש לי הסטוריה משפחתית של סרטן השד.תודה.
ממולץ מאוד לעשות בדיקת דם לאיתור מוקדם בדיוק של כ 99% בדיקת ה-AMAS - בדיקה חדשנית לאיתור מוקדם של מחלת הסרטן. למידע ופרטים http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=1195 בברכת בריאות טבעית
חווה שלום, שאלתך נשלחה לאחד היועצים בתחום ואני מקווה לתשובה בהקדם. בברכה, אנה
שלום רב, למרות ממצאי MRI יש להתרשם באופן קליני מהגוש - כיצד הוא נמוש, היכן הוא ממוקם וכיו"ב ואז להחליט באם ניתן להמנע מביופסיה.ניתן כמובן גם לבצע ניקור מחטי מהגוש - זוהי פעולה פשוטה יחסית כמעט ללא כאב - לשלוח לבדיקה ציטולוגית , בדיקת תאים,ולהמשיך לפי התשובה