- שאלה לאונקולוגים-טמוקסיפן ותסחיפים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי בספרות , שאחת מתופעות הלוואי לטמוקסיפן הינה דלקת בווריד ותסחיפים ראתיים. אני מפחדת מתופעות לוואי אלו משום שהורי סבלו מארועים מוחיים בגיל מבוגר.אני כיום בגיל 47. האם ידוע בספרות מה הסיכוי לקבל דלקת בוריד ו/או תסחיפים ראתיים? האם לאור עובדה זו עלי לשקול מחדש את המלצת הרופא לקחת טמוקסיפן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב. בשאלתך יש הגיון. באם להורייך היו תסחיפים יש לשלול אפשרות של הפרעת קרישה תורשתית. ניתן לברר זאת באמצעות בדיקות מיוחדות של מערכת הקרישה. באם הבדיקות יהיו תקינות אז אין בעיה לקחת הטמוכסיפן. אני תקווה שתשותבי תהייה לך לעזר. בברכה פרופ' אילן כהן