הסתיידויות בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אמי חולת סרטן השד. לפני מספר שנים עברה ניתוח להסרת גידול סרטני, וכשלוש שנים לאחר מכן עברה ניתוח להסרת גידול סרטני מהשד השני (הגידול בדרגת ממאירות גבוהה). מאז הסרת הגידול השני חלפו כשלוש שנים. בבדיקת M.R.I שביצעה לאחרונה התגלו הסתיידויות בשד ממנו הוסר הגידול האחרון- כיצד צריך להבין ולהתייחס לנתון זה?!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך חסר לי נתון לגבי סוג ההסתידות , האם זעירות או גסות חסר לי מה הממצא הממוגרפי , וחסר לי נתון האם הממצא חדש בהשוואה לבדיקה קודמת רק לאחר קבלת הנתונים אוכל לחוות דעתי אשמח אם תעדכני ואז אוכל להשיב תודה שפנית אלינו בברכה דר זילברמן