כאבי פרקים מפמרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם למישהי יש המלצה כלשהי להקלה על כאבי הפרקים הנובעים מהטיפול? אשמח לשמוע. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ההמלצה העיקרית היא שתיתייעצי עם האונקולוג שלך, יש מצב שהוא ינסה כדור אחר, דומה. "סתם" כדורים נגד כאבים, אפילו אקמול, לפעמים עוזרים. גם על זה כדאי להתייעץ עם האונקולוג המטפל.
אין טיפול ספציפי רק אנלגטיקה
לא נעים להתלונן על תשובות שניתנות בהתנדבות, אבל תשובתו של ד'ר אלברטו נראית לי ממש מזלזלת ומעליבה, וגם זה אחרי המתנה של 3 ימים. לי היתה בעיה דומה והטיפול הוחלף לארומזין, מה שהקל מאד על הבעיה. מה שאני רוצה להגיד זה שעם כל הכבוד, תשובות כאלה עדיף שלא תינתנה.