ספרו לי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, היום קיבלתי תוצאות בדיקת הביופסיה שלי ואני כבר אחרי שיחה עם האונקולוגית. לצערי, בדיקת ה HER2 הראתה תוצאה של 3+ . אני עומדת לקבל הרצפטין בטיפולים הכימותרפיים. רגישות הצרפטורים היא: אסטרוגן: 1 מתוך 3 ופרוגסטרון מתחת ל- 1. חשוב לי לדעת מה משמעות העובדה שיש לי HER2 חיובי כל כך והיכן אני יכולה לקרוא עוד חומרים. תודה, המון ענת
לקריאה נוספת והעמקה
ענת,, ישלך כאן באתר מידע.
ענת היקרה שלום, תוכלי לקרוא בהרחבה על משמעות הבדיקה כמו גם על הרצפטין באתר של עמותת "אחת מתשע". להלן הקישור לפרק זה: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=herceptin.doc בברכה, אנה