גלי חום וסרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 53 סובלת מאד מגלי חום ומחפשת הקלה. יודעת כי נטילת הורמון (למשל, אקטיבל) עשויה לגרום לסרטן השד. קימים אצלי ממצאים של ציסטות בשדיים וכן שרירנים ברחם. נסיתי תחילף טבעי - רמיפמין - ללא כל הקלה בגלי החום. האם קימים תחליפים אחרים? שמעתי על השפעה חיובית של נטילת מלטונין. האם ידוע מחקר בנושא?
נירה שלום רב, www.onein9.org/.il אנו מפנים אותך לעיון באתר של עמותת אחת מתשע, בתוך מידע/ מידע רפואי/ טיפולים הורמונלים. באשר למידע יותר ספציפי אני ממליצה לך לפנות לרופא גינקולוג המטפל בך, מאחר ומאד קשה לתת חוות דעת מבלי לדעת יותר פרטים על עברך הרפואי. בהצלחה ובברכת גמר חתימה טובה, צוות אחת מתשע
אלטרנה פלוס עוזרת לי מעט ,המליצה לי רופאת הנשים שלי .
אלטרנה - האם זה הורמון? תודה על ההתיחסות נירה