זולדקס ומחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים קיבלתי זריקת זולדקס בפעם הראשונה (ביום החמישי של המחזור). היום קיבלתי מחזור (!!!!), האם הזריקה לא אמורה להפסיק את המחזור? איך יתכן שהוא מופיע אחרי שבועיים? האם יש קשר בין פעילות שחלתית מוגברת להישנות המחלה? אודה על תשובה מהירה! תודה.
לזהבית זה נורמלי לחלוטין. הרופא שנתן לך את הזריקה היה אמור להגיד לך ששבועיים לאחר קבלת הזריקה הראשונה אמור להופיע מחזור, שלא יופיע יותר לאורך כל הטיפול עם זריקות הזלודקס. מאחר ובשבועיים הראשונים לאחר הזריקה החומר הפעיל בזריקה מגרה את השחלות נוצרים הורמונים מהשחלה. לאחר שבועיים נוצר דיכוי מלא ולכן יש אז ווסת.
גם לי זה קרה, אל תבהלי זה נורמלי לחלוטין. העיקר הבריאות!