פענוח CT
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' שלום ! בת 46 חולת סרטן שד ומטופלת כעת בכימוטראפיה. בשל עליית מרקרCA-15-3 האונקולוג הפנה אותי לביצוע CT חזה בטן אגן וראש, וגם אולטראסאונד ווגינלי. בבדיקת CT התוצאה היא שאין תהליך משני בריאות או באברי חלל הבטן אך יש לראות מספר מוקדים סקלרוטיים זעירים בעמוד שדרה גבי, ב-L4 וגם בסקרום, המשמעות אינה ברורה. עלי לציין שלפני כחצי שנה ביצעתי CT והכל היה תקין כמו כן גם בבדיקת מיפוי עצמות. בבדיקת האולטראסאונד הכל תקין. מבקשת לדעת א. מה משמעות הממצאים בעמוד השדרה? ב. ידוע לי שממליצים לחלק מחולות סרטן השד לכרות את השחלות. מבקשת לדעת מתי מומלץ ומתי לא? (לי לא אמרו דבר בנושא) מודה מראש על התשובה.
הממצאים בעצמות הם התקדמות של המחלה ובגלל זה את מקבלת טיפול כימי הניתוח בשחלות עוזר לחולה עם מחזור ו עם גידול עם קולטנים הורמונלים חיוביים
הממצאים בעצמות הם התקדמות של המחלה ובגלל זה את מקבלת טיפול כימי הניתוח בשחלות עוזר לחולה עם מחזור ו עם גידול עם קולטנים הורמונליםחיוביים
הממצאים בעצמות הם התקדמות של המחלה ובגלל זה את מקבלת טיפול כימי הניתוח בשחלות עוזר לחולה עם מחזור ו עם גידול עם קולטנים הורמונליםחיוביים
ראשית תודה על התשובה. שנית משום מה האונקולוג טוען שהתייעץ עם הרנטגנולוג ולדעתו זה לא גרורות. עלי לציין שנשאר לי טיפול כימו אחרון ואני חוששת שאולי בכל זאת יש לי גרורות והרופאים מקלים ראש. עובדה שקיימת עלייה במרקר. מה עלי לעשות?