האם ניתן לקבל הרצפטיין במקום טמוקסי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה לרופאים . שלום, אני בת 43, שנה וחצי אחרי כימו 4XAC ללא בלוטות נגועות קיבלתי טמוקסי 20 ומזה 9 חודשים אני סובלת מכאבי ראש עזים .נמצאו אצלי רצפטורים לאסטרוגן ולפרוגסטרון חיובי חזק HER-2 (+3) חיובי שאלתי האם הרצפטין יכול להתאים לי ומה עושים על מנת לקבלו? מצפה לקבל תשובה . תודה .
את מתאימה לטיפול בהרצפטין אבל לא בטוח האם בסל יכללו מקרים שעברו ניתוח לפני שנה
שלום ד"ר אלברטו , שמחתי לשמוע שאני מתאימה לקבל את ההרצפטין . לא נשמע לי הגיוני שדיני נחרץ לא לקבל מאחר וחליתי לפני יולי 2006 . מה עלי לעשות על מנת כן לקבל הרצפטיין ?ושאלה נוספת האם גם להרצפטין יש תופעת לוואי של כאבי ראש (כי זאת הסיבה שכנראה אצטרך לעבור מהטמוקסי). תודה רבה רבה מראש,סוזן