קרציונומה חודרנית (שליחה שניה - דחוף)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי בת 60, לפני עשר שנים היה לה סרטן שד, עברה כריתה חלקית, וכיום, עקב הסתיידויות שנראו, עברה בדיקת ממוטום, והממצא היה שהסרטן חזר, גלילים צהובים בנפח 2 סמ"ק, כתוב "מוקדים של קרציונומה חודרנית המורכבים ע"י תאים בעלי דיספלזיה ניכרת אשר מסתדרים בקבוצות. כמו כן מוקד של קרציונומה אינטרדוקטלית מסוג קריברימורפי. בנוסף הסתיידויות וסטרומה דסמופלסטית." האם יש קרציונומה שהיא חודרנית וכזו שהיא לא? והאם מה שכתוב למעלה יש בו לרמז על השלב של הסרטן, מבחינת התפשטות לחלקים אחרים בגוף? תודה, תמיר.
ישנה קרצינומה חודרנית וישנה קרצינומה ממוקמת לחלל שבתוף צינוריות השד אין בכתוב כל רמז על פיזור. יש רמז על יכולת פיזור של הסרטן
אבקש לדעת למה יש לי דלקת בשד . ומה עוסים במקרה שלי