קעקוע לפטמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי כריתה עם הרבה שחזורים וסוף סוף הסתיים והגעתי לשלב של קעקוע של הפטמה. היות ויאן בקופח חולים אצלנו מי שיעשה את זה הופנתי ע"י הפלסטיקאי למישהיא שעוסקת בזה פרטי. השאלה שלי האם הקופה אמורה להחזיר לי את הכסף? כיון שאין בקופה מי שיעשה את זה ויש לי הפניה בכתב לעשות את זה פרטי? תודה קולית
קולית היקרה שלום, עו"ד רקפת אנוך - סמנכלי"ת העמותה , היא רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה. אני מזמינה אותך לפנות אליה לטלפון שמספרו 03-6021717 שלוחה 201 עו"ד אנוך תעשה כמיטב יכולתה לעזור לך, בברכה, אנה
שלום רב, אכן שחזור שד לאחר סרטן שד כלול בסל הבריאות. לגבי קיעקוע הפיטמה לא ידוע לי אם הקופה מכסה את העלות. כדאי לשאול בקופה עצמה. בברכה
תודה על התשובות קולית