ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תוצאות ממוגרפיה:גוש 15 מ"מ. גבולות בצורת כוכבית.חשד לשאת.הגוש נושק ומטשטש גבול שריר הפקטולריס. באולטרא סאונד התגלה גוש בלתי מוגדר . חשד לשאת המלצה לMRI ןלביופסיה. מחר יש לי תור לרופא. אך בינתיים האם אני יכולה לקבל מידע לגבי האבחון?אני בת 48 תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך הדסה לפי האינפורמציה שמסרת קים חשד לתהליך גידולי בשד שאת טיבו ואופיו המדויק נדע לאחר שתבצעי ביופסיה.לדעתי ביופסיה בהנחיית ממוגרפיה, שנקראת ביופסיה סטריאוטקטית או ממוטומיה מקוה לשמוע תוצאות משמחות תודה שפנית לאתרינו נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ובכל עת בברכה דר זילברמן