טיפול בסרטן השד באמצעות DOXIL
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי חולה בסרטן שד ( HER2) עם גרורה במוח. הגרורה במוח הוסרה ובדיקת ה- MRI הראתה תוצאות טובות. בשבוע שעבר החלה טיפול ב- DOXIL וצפויים לה עוד 3 טיפולים חודשיים נוספים. יום לאחר קבלת הטיפול ועד היום היא סובלת מחולשה רבה והרעה במצבה הכללי. חשוב לה מאוד לדעת מתי יהיה ניתן לראות הטבה במצב הגידול ובמצבה הכללי וכן אילו תופעות לואי נוספות עלולות להתרחש בשל הטיפול. תודה,
למה דוקסיל? האם לא הוסברו תופעות הלוואי של הדוקסיל? למה?!
שלום לך, להלן מידע מהאתר של האגודה למלחמה בסרטן אודות הדוקסיל: http://www.cancer.org.il/template/default.asp?textSearch=&maincat=6&catid=76&pageid=1283&innerparentId=2069 מקווה שמידע זה יעזור, בברכה, אנה