טומוקסיפן וציסטות ברחם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חליתי בסרטן שד ומטופלת בטומוקסיפן (כשנה), בת 45 אחרי כימו והקרנות. בבדיקת מעקב אצל הגניקולוג נתגלו מספר ציסטות קטנות ברחם.ובוצעה ביופסייה. הגניקולוג אמר שאין מקור ליתר דאגה וזה כתוצאה מהטומוקסיפן ויש לעקטב כל חצי שנה. האם קיים קשר בין הציסטות לטומוקסיפן, ומה הסיכונים בנטילת טומוקסיפן לסרטן רחם.
לקריאה נוספת והעמקה
לפזית ברחם אין ציסטות. מדובר ברירית רחם בעלת מבנה ציסטי האופייני לטיפול עם טמוכסיפן. אכן יש סיכון מוגבר להופעת סרטן רירית הרחם בטיפול עם טמוכסיפן אך עם מעקב מתאים ניתן כמעט תמיד למנוע זאת.