התחקות גנטית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הגושים המתפתחים בשד או בכלל בגוף האדם המאובחנים לפעמים כממאירים או לפעמים כשפירים, הם בעלי התפתחות גנטית כמו של האדם? האם הם מצמיחים ציפורניים שיערות וכו'? היכן ניתן להשכיל עוד בנושא?
שני היקרה, לא ניתן להתייחס למושג "גושים" כמקשה אחת, לא לגושים שבשד ובוודאי לא בגושים בשאר חלקי הגוף. מכאן נובע גם שלא ניתן למצוא מענה אחד וחד משמעי לשאלותיך. באשר לגושים בשד אנו מציעות לך לקרוא את הפרקים "אודות השד" ו-"סרטן שד תורשתי" הנמצאים במדור מידע\מידע רפואי באתר של עמותת אחת מתשע. כמו כן תוכלי למצוא שם ( במדור מידע\מידע מארגונים ומוסדות) קישוריות לאתרים רבים בישראל ובעולם העוסקים בסרטן ובבריאות. כתובת האתר www.onein9.org.il