הארכת נכות ביטוח לאומי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מועמדת לטיפול בהרצפטין לאחר כימותרפיה כולל טקסול ולאחר הקרנות שאלתי היא האם יש הארכה לנכות מביטוח לאומי
שושנה היקרה שלום, כאשר מדובר בביטוח לאומי, יש לקחת בחשבון גורמים שונים. לכן אני ממליצה לך לפנות לעו"ד אנוך, סמנכ"לית עמותת "אחת מתשע". עו"ד אנוך היא רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה, ועושה כמיטב יכולתה לעזור בנושאים אלו. נשמח אם תיפני אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201 . כמו כן, את יכולה להפנות את השאלה לפורום החדש בנושא ביטוח לאומי. להלן הקישור: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=1435 בברכה, אנה
מהנסיון שלי ביטוח לאומי מכיר בהרצפטין כטיפול פעיל וממשיך בזכאות לנכות ב- 50 אחוז. בהצלחה בטיפול.. עינבר