הרצפטין - הארכת נכות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סיימתי כימו והקרנות, כיום אני מטופלת בהרצפטין למשך שנה. הנכות מסתיימת בסוף החודש והזיכוי במס הכנסה יכול לעזור לי במימון חלק מהתרופה. האם יש דרך להאריך התקופה? (אישרו לי 9 חודשים).אני עובדת במשרה מלאה למרות העייפות וכאבי הפרקים שכנראה נגרמים מההרצפטין. אודה על תשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
שלומית היקרה שלום, עו"ד רקפת אנוך - סמנכלי"ת העמותה , היא רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה , אנא פנה אליה ביום א' והיא תנסה לעזור כפי יכולתה. הטלפון: 03-6021717 שלוחה 201 בברכה, אנה