שיחזור שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נשואה +2 ילדים בת 30 עברתי ניתוח לכריתת שדיים +שיחזור על ידי תותבות אנטומיים יש לי BRACA2, מהלך הניתוח ואחריו תקינים אבל יש לי כאבים ממושכים כל יום במקום אחר בשד המשוחזר הרופאים אמרו שזה תקין וזה יעבור אחרי כחודש , אני אישה מאוד פעילה שעבודת ולומדת עם שני ילדים קטנים שרוצים חיבוק ולהרים אותם התגעגעתי לחדר כושר מתי אני יכולה לחזור לחיים הרגלים שלי ומתי? פשוט מקבלת את היתוח אבל מאוד מפחדת שאני אהרוס את הניתוח אם אני עושה תנועה לא נכונה , מבקשכת יעוץ והדרכה
לאחר כ 6 שבועות ניתן לחזור לפעילות גופנית רגילה. תנועה לא נכונה או חיבוק לא יפגעו בניתוח. לכאב לעיתים לוקח זמן להתפוגג- צריך אורך רוח ומעקב רפואי.