חומץ תפוחים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 50 , חליתי בסרטן שד ב-10/2004 עברתי את כל הטיפולים לפי פרוטוקול: כימוטרפיה, ניתוח, הקרנות. כעט אני עם טיפול משלים עם הרספטין כל שלושה שבועות. רציתי לשאול עם מותר לשתות חומץ תפוחים על הבוקר, כף אחת מדולל בכוס מים. בעבר, לפני המחלה שתיתי אותו בגלל ההמסת שומנים ו"עור תפוז" בחלק התחתון של הגוף ואני רוצה להגיד שזה מאוד עזר לי. העור נהיה חלק ואפילו הצלחתי להוריד מעט מהמשקל.(אני עושה גם הליכה 3 פעמים בשבוע וגם פעמיים בשבוע אירובי קלה). אני שותה גם עשב חיטה כל בוקר. הודה על תשובתכם
שלום רב, לא קבלתי עדיין תשובה על חומץ תפוחים בברכה,..
אורלי היקרה שלום, שאלתך נשלחה לאחד היועצים בתחום, אמנם לצערי סוג טיפול זה בחומץ תפוחים והשלכותיו לא היו ידועות לו. הצעתו הייתה לפנות לגורם אשר הציעה לך את הטיפול להתייעצות נוספת, באם גורם זה לא קיים ההצעה היא לפנות לייעוץ מקצועי של תזונאית. בכל מקרה שלחתי את שאלתך ליועץ נוסף ואשמח לעדכן אותך בכל תשובה שתתקבל. בברכה, אנה