אשמח על עזרתכם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אמא שלי בת 68 וסובלת מסרטן שד גרורתי לעצם, לא לכבד , נטלה ארימידקס 3 חודשים אך הסמן ca -15 עלה מ60 ל78 , האם כדאי לעבור לתרופה אחרת ? מהי ? אשמח על תשובתכם , בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום משה, סמני גידול הם רק אחד מהפרמטרים שמשמשים לצורך הערכת תגובה לטיפול - לא היחיד ובוודאי לא החשוב ביותר. עליה בבדיקה בודדת ברמת הסמן, ובוודאי שעליה כל כך קטנה, אינה סיבה מספקת להחליט שהטיפול אינו יעיל. אין סיבה להיבהל. כדאי כמובן להתייעץ עם האונקולוג המטפל. בברכה
תודה דר גיפס