טקסול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם ! יש לי שאלה בקשר לטקסול? אם אמא שלי חולת סרטן שד גרורתי (מטופלת בטקסול + קרבופלטינום) אחרי טיפול רביעי יש לה כל יום הקאות (לפחות פעם ביום). גרורות שלה נמצאות בראיות. האם הקאות זו תופעת לוואי של טקסול. יש לציין שלפני טיפול אחרון לא היו לה הקאות ? אשמח לקבל תשובה ממטופלות בטקסול או מהמומחים. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
טקסול בהחלט יכול לגרום להקאות
האם הקאבופלטין לא הסיבה? האם לא משנה כמה ימים אחרי הטיפול היא נמצאת? האם לא חובה שהיא תיבדק מהר, כי אולי יש דברים אחרים?