טמוקספין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב האם לטמוקסיפן יש תופעות לוואי. האם הוא גורם להשמנה. אודה לתשובות כנות.
אליה היקרה שלום, באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לטמוקסיפן. להלן הקישור לפרק זה: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=tamoxifen.doc לגבי העלי במקשל, להלן התשובה של אחת המומחות בתחום: טמוקסיפן אינו גורם לעליה במשקל לכשעצמו, זה נבדק במחקרים מבוקרים של נשים שלקחו טמוקסיפן לעומת תרופת דמי (פלצבו), לעומת זאת נשים רבות מעלות במשקל עם ולאחר הטיפול הכימי. על מנת להתמודד עם העלייה במשקל ניתן לפנות לדיאטנית שתעזור עם התפריט שלך, פעילות גופנית מסודרת, בדיקות דם לראות שאין תת פעילות של בלוטת התריס. אני מקווה שמידע זה יעזור, שבוע טוב, אנה