כאב בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בהיריון בשבוע 32 ובחודש האחרון יש לי כאב בשד שמתגבר במגע ותזוזה. נבדקתי אצל כירורג שלא מצא דבר מלבד קצת גודש ואמר שאשוב לביקורת בעוד כחודש. האם עליי להיות מודאגת? האם ייתכן כאבים במשך חודש שלם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אינני מוצא מקום לדאגה במיוחד לאחר שנבדקת על ידי כירורג אך אם הכאבים נמשכים ומציקים לך הייתי מבצע גם US שדיים בברכה ותודה שפנית לאתרינו דר זילברמן וחג שמח
שלום לך אינני מוצא מקום לדאגה במיוחד לאחר שנבדקת על ידי כירורג אך אם הכאבים נמשכים ומציקים לך הייתי מבצע גם US שדיים בברכה ותודה שפנית לאתרינו דר זילברמן וחג שמח