מחקר בבית חולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום חליתי בסרטן השד, עברתי קריתה חלקית, כימותרפיה, הקרנות, ולוקחת כבר יותר משנתיים טמוקסי, בעקבות הרבה תופעות לוואי שהיו לי החליפו לי את הכדור לפמרה, והציעו לי להכנס לתוכנית מחקר בבית החולים מכיוון שאני מתאימה לזה. אקבל או לא אקבל לפי הגרלה ארומטז אינהיבטור + זומרה, אהיה בביקורת כל חצי שנה של צפיפות העצם,בדיקות דם וכו' האם מישהיא שמעה על כך, ויודעת באם זה יהיה לי טוב??? בתודה מראש
לגב שלום- אני לא בטוח על הפרטים של המחקר- יש מספר מחקרים בשטח. לכל מחקר שבאופן עקראיי מקבלים או לא מקבלים טיפול יש עדין ספק עם הטיפול מוסיף או לא מוסיף לבריאות. זו הסיבה למחקר.כל פעם שיש מחקר שבאופן עקראיי נונתנים או לא נותנים טיפול כבר היו מחקרים שהראו שאפשר לתת את הטיפול יחסי בביטחון שזה לא יגרום לנזק משמעותי וגם שיש רמזים שיהיה חיובי. אז באופן טבעי יש אי ודעות - האם מרויח כל יחיד במחקר. ערב טוב