לימפדמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בספטמבר סיימתי את כל הטיפולים. כימו, ניתוח, המשך הכימו והקרנות שטיגנו אותי היטב. חשבתי זהו, חוזרים לשגרה. אז חשבתי. התחלתי פיזיוטרפיה לניקוז לימפטי. מישהי יודעת כמה זמן לוקח לדרק לעבור. באמת צריך חבישות לנצח? חם ויחד עם גלי החום זה ממש לא נחמד. טיפים להקלה? משהו? תודה מראש ורק בריאות
נראה שבעניין ההתמודדות עם הנפיחות את בתחילת הדרך. ראשית היתי מציאה לך לתת לטיפול הזדמנות, ללמוד את הנושא תאורתית ולהכיר את התנהגות היד הספציפית שלך. עם הזמן גישתך לנושא עשויה להשתנות. כשתכירי את היד, תהי מיומנת בחבישה, ויותאם לך (אני מניחה) שרוול, תוכלי לשלב "הנחות" והקלות בהתאם להתנהגות של הנפיחות. שותפות לקשיים דומים תוכלי להכיר גם בפורום לימפאדמה (שגם הוא בדוקטורס) לשרותך איריס