יש עם מי לדבר? אני מפחדת............
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי מיכל, לא לפחד אני איתך!!! אם את רוצה להתקשר אלי עכשיו את מוזמנת. 09-7672438. מחכה לטלפון שלך........ מירי.ב.
אם את רוצה דברי איתי מחר, אותו טלפון, anytime. מירי.ב.
מיכל היקרה שלום, יש עם מי לדבר: גם איתי את יכולה ליצור איתי קשר טלפוני בכל שעה בנייד שלי שמספרו 052-8305724. ביום ראשון את יכולה לפנות למתנדבת של קו החם של עמותת "אחת מתשע" המאויש על ידי נשים שהתמודדו עם המחלה. מספרו של קו החם הוא: 1800-363-400. המתנדבת של קו החם תנסה לעשות כמיטב יכולתה לעזור לך. כמו כן, את יכולה לפנות לאתר של ס"הר http://www.sahar.org.il/tellUsomething.asp (סה"ר -עזרה ראשונה נפשית ברשת באתר זה תוכלי לשוחח בצ'אט עם אנשים שיכולים לסייע בזמנים של מצוקה קשה). כמו כן אפשר להתקשר לער"ן -עזרה ראשונה נפשית- בטלפון שמספרו 1201 וכמובן שאנו כאן איתך וננסה לעשות כמיטב יכולתנו לעזור, בברכה, אנה
ספרי לנו מה פחדייך....... הושטנו לך יד לעזרה .