תשובה של ממוגרפיה ואולטרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי את 2 הבדיקות הנ"ל ובזמן בדיקת us הרופא אמר שהכל בסדר וכשהיגעתי לרופא כירורג הוא מסר שאותו רופא התקשר אליו לתיקון התשובה ובה כתוב אזור היפואקוגני נראה מסטופטיה אבל המלצה לביופסיה.שלח אותי לבצע FNA תחת US וציין בסיבת הבדיקה פעולה פולשנית או אבחנתית:FNL/גלקטוגרפיה/TRUE CUT BX/FNA מה זה אומר בבקשה?????
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אישית אני מתקשה להבין בעצמי לאיזו בדיקה נשלחת במה שאת מציינת ישנן 4 סוגי בדיקות שונות אנא חזרי לרופא ששלח אותך בשביל לקבל הבהרות או שתלכי לחוות דעת נוספת אצל כירורג אחר בברכה ותודה שפנית לאתרינו דר זילברמן