נפיחות ביד אחרי הוצאת בלוטות לימפה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשנת 2000 עברה אימי ניתוח להוצאת סרטן השד , בניתוח הוצאו כ 20 בלוטות לימפה שתי בלוטות היו נגועות בסרטן , אימי עברה מסא'ז לימפאתי היד שהוצאו ממנה הבלוטות לא התנפחה היא טופלה בכימוטרפיה 3 פעמים כף 1 פעם דוקסול .בשנת 2003 נתגלה שוב אצל אימי סרטן לימפומה( גילוי הסרטן נעשה ע"י בייופסה ) אשר טופל בכימוטרפיה . הסרטן נעלם לחלוטין .בשנת 2005 נתגלה שוב הלימפומה בבדיקת פד , במגע לא היה ניתן להבחין אימי טופלה בהקרנות מקומיות וכדורים ארמידקס , ומאז התחילה היד שבה הוצאו הבלוטות להתנפח ומזה כשישה חודשים היד לא מצליחה להתגבר על הנפיחות למרות שאימי מקבלת עיסוי למפתי אצל פזיוטרפיסתית מקצועית . האים ידוע כיצד ניתן לטפל בבעיה מאחר וניגשנו לכול הרופאים שאנו מכירים שאולי יתנו מענה ויצליחו למצוא פיתרון אך לצערנו ללא ממצאים . האים יש לכם אפשרות להפנות אותנו למומחה שיש לו ידע נרחב !? אנחנו חסרי אונים ולא יודעים להיכן לפנות , ומה לעשות בכדי להקל או להפסיק את הנפיחות מכיוון שהיד הפכה כבידה ופוגעת בכתף . תודה מראש
פני לפורום לימפדמה: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1190 ייתכן ויוכלו לעזור לאימך. רק בריאות!!!
לעליזה שלום- אין ספק שנפיחות ביד יכול להיות תופעה שמאוד מפריע כתוצאה מניתוח- כריתה של הבלוטות בבית השחי וגם של קרינה. נשמע לי שהיא קיבלה טיפולים פזיאותרפיים כמקובל. אולי לכירוגים בפורום יש עוד רעיונות. אין לי עוד מה להציע. יום טוב